***المنتدى التعليمي والترفيهي والتثقيفي***
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أموت محبوبا خير لي من أن أعيش مكروها

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انواع البنات...انتي من اي نوع؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

انواع البنات...انتي من اي نوع؟ Empty
مُساهمةموضوع: انواع البنات...انتي من اي نوع؟   انواع البنات...انتي من اي نوع؟ Emptyالأربعاء مايو 06, 2009 10:37 am

العاقله!!

لما تفتح الايميل متكلمش حد.. تستني الكل يرحب بيها وبعدين هى تتكلم..
واذا حد بعتلها فايل او رابط اغنية حطت له علامة استفهام وتسكت نص ساعه ماتكلموش..
ولما تكون متحمسه في الكلام.. تكتب كل كلمة في سطر وتضغط انتر.. تخاف من الاخطاء الاملائيه.
وضحكتها عبارة عن ابتسامه واذا كانت مبسوطه اووي تحط ثلاث ابتسامات.

المصلحجية!!
متسلمش عليك الا مرة في الشهر.. تدخل عليك فجأه وتحط لك ورده.. مع انها كل يوم متواجده وساكته..
وتستخدم مشغول او في الخارج.. واذا احتاجت مساعدة تجيك وتسلم عليك وتقول فينك من زمان مشفتكش؟ مبتسألش عليا ليه؟ وحشتني وشوية تلف برضه من النوع ده
ساره اختي كل يوم تفتح واوصيها تبلغك السلام لاني مشغووولة في الدراسة..
وبعد ماتخلص مصلحتها تقولك عن اذنك هروح اكمل مذاكره واختي حتقعد مكاني

الرسميـة!!

ترتب المجموعات الى قسم العائله و قسم الزملاء فقط.. طبعا مافيش قسم اصدقاء.. واغلب كلامها زي .. احترم نفسك.. او
رجاء دي امور خاصة بيه.. ولما تسالها ايه اخبارك؟ ترد انا كويسه وتسكت.. واذا سلمت عليها ترد هاى وتسكت..
ولما تعطيها اهداء تقولك اشمعنا انا بالذات؟ .. واغلب وقتها تقرا مواضيع في المنتديات
في قسم الرأي الاخر.. وتعشق برنامج الاتجاه المعاكس.ههههههههههههههههههه

المجنونه!!

دي كل كلامها ضحك.. وكل شويه تكتب نكته وتضحك مع نفسها.. وضحكتها طويله تقريبا 3 سطور..
واغلب كلامها بالصور.. تستخدم كل صور وغلطاتها الاملائية كتيرة.. وتجمع عدة اشخاص في صفحة واحده.. وتتكلم عن ثلاثة مواضيع في وقت واحد....وكل شوية تغير الصورة الجانبيه.. .. ولون الخط ههههههههههه

الغلسه!!

تغيب أيام طويلة متعرفش بتروح فين وترجع فجأة.. وكلماتها مثل.. ايه اخبارك يا غلس متزعلش من اختك انا بهزر
.. وثقافتها ماتعدى المتوسطه .. وضحكتها زي كده هع هع هع
..وتكتب بلون اسود لانها ماتعرف تغير الالوان ههههههههههه.

البطــــة

طباخة ممتازة وتحب تتكلم عن الاكل.. ودايم جوعانه.. ونقطة ضعفها الجلاكسي جواهر والمكرونة الاسباجيتي.. وقبل معاد العشا بساعه يكون مزاجها مش رايق ..
ولما ينادوها للعشا تقفل بسرعة البرق.. ههههههههههههههه..
ودائما تتكلم عن تجاربها الفاشلة في الريجيم .. مستحيل تشوفها في النهار لان الجو حار.. اوقاتها من العصر و طالع.
دمها خفيف ومرهفة المشاعر وأقل موقف ممكن يبكيها.

البريئــة!!

عمرها يكبر وعقلها مايتغير.. مازالت طفله وعلى نياتها.. تثق في كل الناس وبسرعة تتأثر.. وكل يوم تسألك عندك كام سنة؟
تعشق سبيس تون وبينك بانثر وهزيم الرعد و تحب تتكلم عن الأزياء والتسريحات وباربي.. تتواجد في العصر و المغرب لانها تنام بدري.. ماعدا يوم الخميس طبعا
شعارها الدنيا حلوة.. احيانا تجيك سكتة قلبية من غبائها ومع ذلك هي الاولى في المدرسه.. لو بلغتها باسرارك بتفضحك في كل المنتديات..
تخاف من الأرنب والقطه و أي شي يمشي على اربع رجلين.. حتى انت لو تمشي على اربع بتخاف منك

الكذابة الهابلة

اسمها الحقيقي فردوس .كريمه.زينب . فتكات .. وتجي على النت وتقول اسمي نانسى او هيفا او بيرى.. ودايما تنتقد و مايعجبها العجب.. واذا شافتك مشغول
الرد بيكون هوالشتايم
ههههههههههههههههه

تحتار ازاى ترضيها.. تد يها اغنية تقولك مابحبش الاغاني.. ..كل حاجة تضايقها وكل حاجة تزعلها..
.. ماتعرفش تجامل ولاتمدح الا نفسها.. دايم توصف نفسها بالجمال والرشاقه

منتظرة ردودكم يا حلوين
https://miliana92.7olm.org
**ندى**
عضو محترف
عضو محترف
**ندى**

مُساهمةموضوع: رد: انواع البنات...انتي من اي نوع؟   انواع البنات...انتي من اي نوع؟ Emptyالأربعاء مايو 06, 2009 3:24 pm

مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووور اخي على الموضوع الرائع
بس انا لا تنطبق على اي واحدة من هذه
شكرااااااااااااااااااااااااااا و زاك الله خيراااااااااااااااااااااااااااااا
ibtissem..
عضو نشط
عضو نشط

مُساهمةموضوع: رد: انواع البنات...انتي من اي نوع؟   انواع البنات...انتي من اي نوع؟ Emptyالخميس مايو 14, 2009 5:35 pm

الصراحة انا مخلطة بين هاذو الصفات
ومشكوووووووووووووووووووووووووور

انواع البنات...انتي من اي نوع؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انواع الاولاد على النت...
» ////انظروا الى دعاء البنات ////
» بدك البنات كلهم يحكولك *يا بعد عمري*